TVR Moldova – partener media Cricova Wine Run 2018

TVR_MOLDOVA_vert.-e1505981454120
Postul de televiziune TVR Moldova a devenit partenerul media al cursei de alergare prin labirinturile vinicole de la Cricova, care va avea loc pe 28 ianuarie, Cricova Wine Run 2018.

TVR MOLDOVA este canalul Societății Române de Televiziune pentru Republica Moldova. Postul a fost lansat la data de 1 Decembrie 2013, ca urmare a încheierii acordului de soluționare amiabilă a cererii nr. 36398/08 depusă la CEDO de către Societatea Română de Televiziune. Scopul lui este de a promova cultura şi limba română, tradițiile de spiritualitate națională, obiceiurile din moşi-strămoși care alcătuiesc „lada de zestre” identitară a neamului nostru.

Ca post generalist, TVR MOLDOVA difuzează emisiuni produse de studioul TVR din Chişinău, de studioul TVR din Bucureşti, achiziţionate din piaţa audiovizualului internaţional. De asemenea, retransmite programe realizate de TVR1, TVR2, TVR3. Emisiunile informative, sportive, programele publicistice, filmele artistice româneşti şi străine şi piesele de teatru româneşti, documentarele, emisiunile despre evenimente în care sunt implicaţi românii din comunităţile din afara graniţelor României şi Republicii Moldova, producţiile de divertisment, spectacolele de muzică şi folclor, transmisii în direct sau înregistrate de la festivalurile naţionale şi internaţionale, toate acestea fac parte din oferta mediatică a TVR MOLDOVA.

De asemenea, portalul de știri şi emisiuni – www.tvrmoldova.md, pe care l-am lansat în decembrie, este o etapă importantă a proiectului Televiziunii Române peste Prut.

TVR MOLDOVA transmite 24 de ore din 24, în timp real, imaginea societății românești de dincoace şi de dincolo de Prut, în toate aspectele ei.

Reamintim că Cricova Wine Run va avea loc pe 28 ianuarie, în cadrul căreia vor putea participa 300 de persoane, atât amatorii, cât şi profesioniştii care s-au înregistrat în prealabil şi au achitat taxa de participare pe site-ul www.cricova.winerun.md.