Cricova Wine Run – parte a brandurilor naționale „Pomul Vieții” și „Vinul Moldovei. O legendă vie”

Wines Moldova

Ediția din acest an a „Cricova Wine Run” are loc sub umbrela brandului turistic de țară „Pomul Vieții” și a brandului vinicol de țară „Vinul Moldovei. O legendă vie” și este parte componentă a planului de promovare a acestor sectoare.

Pomul Vieții este un simbol complex al culturii naționale și a fost ales să reprezinte valorile și specificul turismului în Republica Moldova. Acesta a fost elaborat de către Agenția Turismului, cu susținerea Proiectului de Competitivitate din Moldova, în anul 2014, pentru a promova Moldova ca și destinație turistică. Brandul turistic de țară susține evenimentele cu potențial turistic prin promovarea acestora pe plan internațional.

Brandul național turistic „Vinul Moldovei. O legendă vie” („Wine of Moldova. A Legend Alive”). A fost elaborat de Oficiul Național al Viei și Vinului în anul 2013, pentru a asigura sporirea calității vinurilor produse în Republica Moldova, a consumului de vin pe plan intern și a exportului pe piețele externe. În doar câțiva ani de la lansare, „Wine of Moldova”, care întrunește sub umbrela sa toți producătorii de vinuri de calitate, a devenit recunoscut și căutat, reprezentând domeniul vitivinicol moldovenesc în țară și peste hotarele acesteia.